باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خدايا دنيا را به كساني بده كه دوست دارند.من تو را دوست دارم.

فرستنده : t.tina


 

 

تا خدا بنده نواز است به خلقش چه نياز،ميكشم ناز يكى تا به همه ناز كنم

فرستنده : 09119xxx692

 

 

انديشيده ام چه بسا خداوند هر گره اي كه در كارم مي اندازد همچون گره قالي باشد كه در نهايت نقشي خوش برآيد

فرستنده : ب.يگانه

 

 

ز خدا پرسیدم:خدایا چه چیزی تو را ناراحت میکند؟خداوند فرمود:هر وقت بنده ای با من سخن میگوید چنان به حرف های او گوش میدهم که گویی به جز او بنده دیگری ندارم ولی او چنان سخن میگوید که گویی من خدای همه هستم جز او

فرستنده : مسعود اسلامي / تبريز

 

 

خداوندا ! مرا شایسته آن كن تا آن را بسازم كه تو میستایی و بمانم برای ساختن و نسازم برای ماندن
آنجا كه ظلمت است نور سازم
آنجا كه اندوه است شادى
آنجا كه دروغ است صداقت
و بالأخره آنجا كه تردید است ایمان به تو را

فرستنده : مسعود اسلامي / تبريز

 

 

الهی !
نه من آنم كه ز فیض نگهت چشم بپوشم، نه تو آنی كه گدا را ننوازی به نگاهی
در اگر باز نگردد، نروم باز به جایی
پشت دیوار نشینم، چو گدا بر سر راهی. كس به غیر از تو نخواهم، چه بخواهی چه نخواهی
باز كن در، كه جز این خانه مرا نیست پناهی

فرستنده : مسعود اسلامي / تبريز

 

 

چه ” بی حساب ” می بخشی و چه ” با حساب “ تسبیح ات می گویم .
۳۳ مرتبه سبحان الله ، ۳۴ مرتبه الله اکبر ، ۳۳ مرتبه الحمدلله

فرستنده : محمد تقی

 

 

خدایا مارا ببخش، به خاطر همه درهایی که زدیم و خانه تو نبود....

فرستنده : اصغر...نظرآباد...الغدیر

 

 

کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد پروردگار بزرگ ترین مصلحت را به سویش فرو خواهد فرستاد. حضرت زهرا (س)

فرستنده : FAEZE

 

 

خدای من
تو را بخشنده پنداشتم و گنه کار شدم،
تو را وفادار دیدم و هر جا که رفتم باز گشتم،
تو را گرم دیدم و در سردترین لحظه ها به سراغتآمدم ،
اما...
اما...
تو در من چه دیدی که به من وفادار ماندی...؟؟

فرستنده : soreh

 

 

او ضمیر مفرد غایب نیست او همه دنیای من است...

فرستنده : MoTeZaaD

 

 

تا حالا به این توجه کردی که خدا میتونه مچتو بگیره ولی دستتو میگیره؟!!!!!!!!!!!

فرستنده : mimi

 

 

خدايا خيلي سخته وقتي كه بايد بين عشقت و اعتقادت يكي رو انتخاب كني!

فرستنده : 09358xxx049

 

 

خدايا اين روزها كه تمام شود مي آيم و دست ميزارم و روي شانه ات و ميگويم:
جنبه رو حال كردي؟

فرستنده : 09357xxx047 - سعیده

 

 

همیشه به کسی تکیه کنید که به کسی تکیه نکرده باشد
و او کسی نیست غیر از خدا . . .

فرستنده : Spiffy Smile


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:اس ام اس خداوند, ] [ 11:45 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 683
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 684
بازدید ماه : 1074
بازدید کل : 892798
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33